sobota, 8 czerwca 2013

SŁOWO DAJĘ W ODPOWIEDZIACH

Wytypowany przez Daję Słowo-Słowo Daję odpowiadam na pytania...

***


1. Gdybyś miał/a możliwość podróży w czasie i przestrzeni to jakie osoby i dlaczego chciałabym/ chciałbym poznać i dlaczego. Proszę wymień przynajmniej sześć Hypatia, Tomasz z Akwinu, Fra Angelico, Jan Sebastian Bach, David Hume, Emily Bronte, Michel Serres…

2. Moje osobiste odkrycie, myśl, sentencja własna, którą chciałabym, chciałbym pozostawić Bliskim to miłość wyklucza tylko wykluczenie (sentencja nie do końca moja, ale ze mną zrośnięta).

3. Marzenie dotyczące sfery życia osobistego (nie zawodowego), które chciałbym/ chciałabym spełnić w ciągu najbliższych siedmiu lat podróż koleją transsyberyjską z Lwem, Renifferem i grupą przyjaciół.

4. Mój skuteczny sposób/ strategia na rozwiązanie trudności to chwila oczyszczenia przy Bachu.

5. Czego chcę się nauczyć rumuńskiego, zdecydowanie rumuńskiego.

6. Płyta (odkrycie muzyczne), która ostatnio mnie zachwyciła to Olimpiada Myslivecka.

7. Gdybym w ciągu roku miał/a żyć o 5% bardziej świadomie to bardziej systematycznie wracałbym do Techniki Alexandra – w głosie i oddechu siła!

8. Osobiste odkrycie (“Błysk” Olśnienie,”Aha” jak zwał tak zwał)  na miarę Nobla, które przyczyniło się do tego, że żyje mi się lepiej dzielenie się miłością rzeczywiście ją powiększa, a nie wyczerpuje, więc nie ma co być zazdrosnym.

9. Rzecz, którą ostatnio zrobiłam w sposób odmienny niż zwykle to zdjąłem okulary i założyłem soczewki.

10. Co sprawia Ci radość? Pisanie o operze, zwłaszcza jeśli może być wyrazem troski o to, co w niej najistotniejsze.

11. Jestem dumna/ dumny z okcydentalistów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

PRASKA „LADY MACBETH MCEŃSKIEGO POWIATU”

Wojna Wojna jest nie tylko próbą – najpoważniejszą – jakiej poddawana jest moralność. Woja moralność ośmiesza. […] Ale przemoc polega nie ...